FESTIVAL FI DE CURS

El divendres dia 17 de juny vam celebrar el festival de fi de curs de vesprada al pati de l'escola. Les girafes van ballar la cançó "help" dels Beatles i he de dir que ho vam fer de meravella com sempre. Quan van acabar de ballar els vam fer entrega dels diplomes perquè ja han acabat l'etapa d'educació infantil i el proper curs començaran l'educació primaria. La veritat és que porte tota la setmana enyorant-los i encara no hem acabat!!! Uff quin nus se'm va fer a la gola, encara que no em va caure cap llagrimeta, us asegure que em van emocionar molt i molt. Cada xiquet i xiqueta em va donar una rosa amb uns missatges que he llegir un per un i, ara sí a la meua casa i en tranquilitat alguna llagrima ha eixit. 
Després els xiquets i xiquetes em van fer uns regals preciosos i ací us deixe un que de ben segur us encantarà, dubte que tant com a mi, i la frase he de confesar que m'ha guanyat el cor.

                                      




Ja quasi acabat el curs m'agradaria dir-vos unes cosetes  :

- Estic molt contenta de la classe que he tingut durant aquestos tres cursos, els vostres fills i filles han progresat molt, s'han superat, han compartit, han plorat i rigut, s'han emocionat, han jugat, han participat, s'han estimat, han sigut creatius, m'han contagiat la seua il·lusió, han sigut imaginatius, carinyosos, respectuosos, inquiets, curiosos,... Però sobretot hem creat un bon clima a l'aula de respecte i estima que m'ha guanyat el cor.

- També estic contenta de vosaltres pares i mares que heu cregut  en la feina que fem a l'escola. Aquest blog i la meva persona han intentat apropar-vos a la feina que fan els vostres fills i filles cada dia per tal de compartir el camí. Felicitar-vos per tot l’esforç que feu i animar-vos a continuar així.

- Donar-vos les gràcies per les mostres d'afecte que he rebut de part vostra  . Agrair-vos els vostres obsequis  (m'agrada saber que esteu contents amb la meva feina). 

- Be i des d'ací desitjar-vos un bon estiu, jugueu, canteu, balleu, mengeu gelats, feu castells de sorra, aneu a caminar a les muntanyes, banyeu-se a les piscines, gaudiu molt i carregueu les piles. Ja sabeu que ací em tindreu sempre a la vostra disposició tant els pares i mares com, per suposat, les meues girafetes per al que vulgueu.

Com diu la frase del quadre: " LES PETJADES DE LES GIRAFES QUE VAN CAMINAR JUNTES MAI S'ESBORREN ".

Us estime ara i sempre. 

Comentaris